מטרוטק, weTUBE ראשל"צ"אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר בתחום הנדל"ן בישראל הוא פרויקט "פינוי בינוי". פרויקט זה התחיל עוד בשנות השמונים אבל בשנים האחרונות הוא תופס תאוצה ומתבצע בלא מעט יישובים ושכונות ברחבי הארץ. חברת פינוי בינוי לוקחת על עצמה את הפרויקט במטרה להקים מבנה המותאם לסביבה ולתקופה על חשבון מבנים קיימים.

הרעיון הוא מאוד פשוט. חברת פינוי בינוי מחפשת מבנים ישנים, שיכונים או מבנים אחרים שאינם מתאימים עוד למגורים מודרניים, הם מציעים לדיירים אפשרות להתפנות מהמבנה ולקבל מקום מגורים חלופי ובזמן שהם מתגוררים שם, החברה הורסת את המבנה ובונה במקומו מבנה חדש. המבנה יהיה גדול יותר, עם הרבה יותר דירות, כך שהדיירים המקוריים יקבלו דירות במבנה ולצידם, החברה תוכל להכניס דיירים חדשים.

היתרון הבולט של פרויקט פינוי בינוי הוא בכך שמבנים ישנים שאינם מתאימים למאה ה-21, מפנים את מקומם למבנים הרבה יותר חדשים, הן מבחינת איכות בנייה, סגנון והן מבחינת היבטים אחרים. מדובר על מבנים שמתאימים יותר לתקופתנו ולכן הרבה מאוד רשויות מקומיות מעודדות בנייה כזו.

חברת פינוי בינוי – איך בוחרים עם איזו חברה לעבוד

בשביל לבחור חברת פינוי בינוי בצורה נכונה, יש לבדוק מה החברה מציעה, אילו שירותים ובעיקר איזה מוניטין יש לה, בשביל לדעת האם משתלם לשכור את שירותיה. דיירים שמתגוררים במבנה ירצו לעבוד עם חברה שפועלת מהר, לא מעכבת את הפרויקט, ומסוגלת לנהל אותו בצורה מקצועית ונכונה.

מעבר לכך, באופן טבעי, חשוב מאוד לבדוק מה החברה מציעה מבחינת אופי המבנה וכמה דירות חדשות היא מתכוונת להוסיף. ברוב המקרים, אלו יהיו מבני רבי קומות כפי שנהוג לבנות היום. המבנה גם יכלול אלמנטים אחרים שלא קיימים במבנים רגילים, בין אם זה חניון ובין אם זה מרתף, לובי, מעלית ודברים נוספים.

אם אתם רוצים לדעת עוד על חברת פינוי בינוי ופרויקטים בנושא, זה הזמן ליצור קשר עם הצוות של BST, החברה תשמח להציג בפניכם פרויקטים ולהציע לכם הצעות אטרקטיביות למגורים במבנים חדשים.

חברת פינוי בינוי – מה היא עושה ואיך אפשר ליהנות מהשירות שלה