כשאנחנו ניגשים לרכוש נכס, בין אם זו דירה למגורים, משרד או כל נכס אחר, עומדות בפנינו אופציות שונות. אנחנו יכולים לרכוש נכס משומש מבעליו, אנחנו יכולים לפנות אל קבלן אשר אחראי על בניית מבנה מסוים או לפנות אל חברת נדל"ן מובילה המפתחת פרויקט במקום מסוים ולרכוש דרכה נכס במקום.

הבחירה לעבוד עם חברת נדל"ן מובילה היא האופטימאלית ביותר. לא רק בגלל שמדובר במבנה חדש, אלא בגלל העובדה שהחברה מעסיקה אנשי מקצוע המתמחים בכל אספקט בתהליך הבנייה, ויתרה מזו, היא גם מספקת הרבה פעמים שירותים נוספים שהם חיוניים עבורנו בתור לקוחות, ובתור מי שאמורים בעתיד לאכלס את המקום. הדבר הנכון בפרט היום, כאשר התחרות בשוק עזה, והחברות השונות מתחרות על כל לקוח ומציעות לו תנאים ונכסים משתלמים יותר.

חברת נדל"ן מובילה מייצרת פרויקטים של בנייה מאפס, על ידי איתור קרקעות עליהן ניתן לפתח אותם, והן אחראיות לבצע את כל התהליך עד סיומו ועד מתן המפתח ללקוח. כשלקוח פונה אל חברת נדל"ן לרכוש נכס, הוא יכול להיות בטוח שהוא עושה זאת מול גורם שיכול לספק לו את מה שהוא רכש על פי התנאים ובמועד שנקבע.

איך בוחרים עם איזו חברת נדל"ן מובילה לעבוד?

בשביל לבחור חברת נדל"ן מובילה יש לבחון מספר דברים:

בראש ובראשונה, חשוב מאוד לבדוק מה החברה מציעה, על אילו פרויקטים היא אחראית כעת ומה היא משווקת.

שנית, יש לבחון פרויקטים ישנים של החברה, מידת ההצלחה שלהם וכן עד כמה היא עמדה בתנאים ובהתחייבויות שלה כלפי הלקוחות.

שלישית, חשוב לבדוק את מידת החוזק של החברה והאם אפשר לסמוך עליה שאכן הפרויקט יגיע לסיומו במועד שנקבע. צריך לזכור, כל דחייה יש לה השפעה כלכלית מסוימת שיכול לפגוע בלקוח.

ארבע, חשוב לבדוק את איכות הפרויקט, לא רק מבחינת תנאי הנכס אלא גם מתנאי הסביבה והיבטים אחרים שיכולים להשפיע על השימוש בו.

אם אתם מחפשים חברת נדל"ן מובילה, זה הזמן לפנות אל BST, חברה המתמחה בבנייה ושיווק פרויקטים של נדל"ן ברחבי הארץ.

חברת נדל"ן מובילה – מדוע משתלם לרכוש נכס דרך חברת נדל"ן