ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי בנייה, בין אם זה למגזר הפרטי ובין אם זה למגזר העסקי, על פי דרישות הלקוחות מחד ומאידך על פי דרישות השוק באופן כללי. BST היא חברת התחדשות מציעה ללקוחות שלה הזדמנויות יוצאות דופן, בעזרת פרויקטים ייחודים עליהם היא אחראית ואותם היא מוציאה לאור בכל רחבי הארץ.
BST חברת התחדשות פעילה כבר למעלה מחמישים שנה בשוק, והיא מבצעת מיזמי בנייה ופרויקטים שונים, רבי מימדים, יוקרתיים, אשר בהם באים לידי ביטוי ויישום החזון של החברה, דיוק, איכות, גימור מושלם ומענה כולל לכל צרכי הלקוח אשר בוחר לעבוד עם החברה באופן ספציפי או לרכוש נכס שהחברה אחראית עליו.

אילו פרויקטים תוכלו למצוא אצל חברת התחדשות?

חברת התחדשות מציעה מגוון פרויקטים המתבססים על הרעיון של התחדשות אזורים ושטחים עירוניים, כך שהם יהפכו מאזורים שאינם מתאימים ואינם עונים לצרכי הסביבה והלקוחות, לאזורים חדשים, יוקרתיים ואיכותיים, כאלו המתאימים הן לתקופתנו והן לצרכים של הלקוחות הבוחרים להשתלב בהם.
למשל, מבנים ישנים, עוברים בעזרת החברה התחדשות אשר ובכך הם הופכים להיות שימושיים יותר. אך מעבר לכך, הם גם הופכים להיות הרבה יותר מרשימים, יוקרתיים ומתאימים לסביבה. זה כמובן מוסיף נופך ייחודי לעיצוב של המקום ומעלה את ערך הנכסים במבנה.

איך בוחרים מקום להתחדשות?

כידוע, בישראל ישנם לא מעט אזורים ושכונות שנבנו בשנות השישים והשבעים, או לפני כן, ואינם מתאימים עוד לצרכים של ימנו, לא מבחינת צרכי בעלי הנכסים והדיירים ולא באופן כללי, רחב יותר.
לכן החברה בוחרת להשקיע באזורים אלו, ומציעה אפשרויות התחדשות ייחודיות. אפשרויות כוללות, שדרוג של נכסים או שינוי כללי של הסביבה על ידי הריסת המבנה הישן ובניית מבנה חדשה במקומו. כך מחדשים את האזור בצורה מרשימה וייחודית.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

חברת BST היא חברת התחדשות מובילה, המציעה ללקוחותיה אפשרויות רבות ומגוונות, בין אם זה לחדש את המבנה בו הם מתגוררים או עובדים ובין אם זה להשתלב בפרויקטים חדשים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם ממה שיש לנו להציע לכם.

חברת התחדשות – איך יוצרים פרויקט בנייה בצורה נכונה