שוק הנדל"ן הישראלי עבר שינויים רבים במהלך השנים ומשוק קטן יחסית בו שלטו מספר חברות, הוא הפך לשוק בו אפשר למצוא מגוון רחב של חברות ויזמים אשר אחראים על פיתוח ובנייה של פרויקטים בכל רחבי הארץ, בין אם זה חברת נדל"ן המפתחת מבני מגורים, מבנים מסחריים, משרדים ועוד.
חברת נדל"ן מעסיקה ברשותה את כל אנשי המקצוע הרלוונטיים לפיתוח המבנה מהשלב בו היא רוכשת קרקעות לצורכי בנייה או השלב בו היא מתמודדת על מכרזים לבנייה ביישובים שונים ועד לשלב בו היא משווקת את הנכסים בפרויקט, למכירה או להשכרה. החברה מעסיקה את כל מי שאמור להשיג את האישורים הנדרשים לבנייה, כל מי שאחראי על הבנייה וכאמור, כל מי שאמון על שיווק המבנים.

מה ההבדל בין חברת נדל"ן לקבלן פרטי

חברת נדל"ן להבדיל מקבלן פרטי, יכולה לבצע מספר פרויקטים במקביל, מאחר ויש לה את היכולות הכלכליות לכך, וכן, בדרך כלל היא איננה לוקחת על עצמה פרויקטים עבור גורם פרטי, אלא רק מתוך כוונה למכור ולהשכיר או עבור גורמים עסקיים גדולים. לעיתים החברה תיקח על עצמה פרויקטים של פינוי-בינוי, תמ"א 38 במבנים גדולים או פרויקטים אחרים בעזרתם היא יכולה למכור נכסים בכמויות גדולות.
כשניגשים לבחור חברת נדל"ן צריך לשים לב למוניטין שלה, עד כמה היא נחשבת לחברה איכותית, מבוססת, חברה שיכולה לעמוד בהבטחות שלה ולסיים את הפרויקט בזמן על פי לוח הזמנים שנקבע, על פי התקציב שסוכם וכמובן בתנאים שנקבעו מראש.
אפשר להשתמש בשירותיה של חברת נדל"ן לרכישת נכסים מתוך המבנה או השכרתם. ההחלטה מתקבלת על פי הצרכים העסקיים או הפרטיים וכן על פי היכולות הכלכליות שעומדות לרשותנו. החברה צריכה להיות מסוגלת לספק לנו נכסים המתאימים למה שאנחנו מחפשים בהתאם לאופי השימוש המיועד במבנה לטווח ארוך.
אם אתם מחפשים חברת נדל"ן ברמה גבוהה, זה הזמן ליצור איתנו קשר. אנחנו בחברת BST, מסוגלים לספק את כל התנאים הרלוונטיים עבורכם, בין אם אתם לקוחות עסקיים המחפשים נכס לרכישה או להשכרה.

חברת נדל"ן – מה היא עושה ואיך בוחרים חברה?