בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לשמוע ולקרוא לא מעט על חברת התחדשות עירונית המציעה הן לרשויות מקומיות והן לתושבי העיר, אפשרויות ליהנות משינוי כללי של אזורים בעיר, בין אם זה אזור מגורים ובין אם זה אזור מסחרי, עסקי או אחר, זאת באמצעות תוכניות התחדשות ייחודיות.
הנושא של התחדשות עירונית הפך להיות מאוד מקובל ונפוץ, עד כדי כך שלא מעט חברות בנייה החלו לשווק את עצמן בתור חברת התחדשות עירונית, המתמחות לא רק בפרויקטים סטנדרטיים של בנייה אלא בכל מה שקשור לאספקט של התחדשות על כל הרבדים הכרוכים בנושא.

מה עושה חברת התחדשות עירונית?

בשביל להבין מה עושה חברת התחדשות עירונית, צריך להבין תחילה מה זה ולשם מה זה טוב.
התחדשות עירונית היא ניסיון לקחת אזור מסוים בעיר, שנבנה לפני שנים רבות ואיננו מתאים עוד לימינו, לשפר את המבנים הקיימים או אפילו להרוס אותם ולבנות מבנים אחרים במקומם, מתוך כוונה לשפר את איכות החיים של הדיירים במבנה, למשוך לסביבה דיירים חדשים, ולשפר באופן כללי את אופי, עיצוב וכן את האפשרויות של תושבי האזור כולו.
למשל, אם מדובר על שכונת מגורים שנבנתה לפני שלושים או ארבעים שנה במתכונת של מבני רכבת, אזי חברת התחדשות עירונית תציע לרשות המקומית ולבעלי הנכסים לשפץ את המבנה והאזור כולו או לפרק את המבנה ולבנות במקומו מבנים רבי קומות המתאימים יותר לרוח התקופה ומספקים איכות חיים טובה יותר.

לשם מה זה טוב?

מעבר לעובדה שתהליך התחדשות עירונית משפר באופן ניכר את הסגנון והעיצוב של המבנה, את התשתיות באזור ואת רמת החיים של תושביו, הרי שהתהליך מביא לעליית ערך הנכסים מה שיכול גם לעזור כלכלית לבעליו וגם למשוך לאזור אוכלוסיות חדשות, חזקות יותר. באופן טבעי זה מחזק את האזור והיישוב כולו.
בחברת BST, חברת התחדשות עירונית, מתמחים בפרויקטים כאלו. החברה מבצעת פרויקטים של התחדשות בכל רחבי הארץ. אתם מוזמנים להתרשם ממגוון הפרויקטים שבוצעו ואלו שנמצאים כעת בבנייה. וליצור קשר עם צוות החברה.

חברת התחדשות עירונית – מה זו התחדשות עירונית ולמה זה טוב?