במרכז האורבני הדינמי של מדינת ישראל מתרחש מהפך גדול בתחום הנדל"ן. עם הצמיחה המהירה וההתפשטות המאסיבית של פרויקטים מגורים במרכז, קבוצת בסט יזום ובנייה, חברה מהמובילות בתחום, הופכת כל פרויקט במרכז לסיפור הצלחה ייחודי בצבעיו ואופיו.

התמקדות בכל פרט ופרט

קבוצת בסט יזום ובנייה ידועה בחריצותה ובחדשנותה בתחום הנדל"ן, דואגת בקפידה שכל פרויקט במרכז ומחוצה לו אינו יורד מסטנדרט האיכות הנוקשה שלה. הקבוצה מתמקדת בכל פרט, מתוך מחויבות לאיכות גבוהה, עיצוב מודרני ברמה הגבוהה ביותר וחדשנות בכל פינה של הנכס.

הפרויקטים של בסט מגיעים ללב העיר

המיקום של פרויקטים מגורים במרכז הוא אחד מהפרטים החיוניים ביותר בעת בחירת נכס דיור, בין אם לקנייה ובין אם להשקעה. בסט בוחרת במיקומים מרכזיים בלבבות הערים, כך שתושביה יוכלו ליהנות מקרבה לפעילויות עירוניות, תחבורה ציבורית נוחה ומגוון של שירותים חיוניים ומרכזים מסחריים במרחק נגיעה.

תשתית ושיפורי תחבורה

החידוש בתחום הנדל"ן במרכז מצריך ראיה מראש ומחשבה על העתיד, לשם כך נחוצה תשתית מתקדמת שתחזיק לאורך זמן. קבוצת בסט אינה מפסיקה לרגע לעדכן את התשתית התחבורתית, את מערכות האבטחה ולשפר חיי היומיום של התושבים.

איכות בנייה גבוהה

קבוצת בסט מתמקדת באיכות הבנייה ובחומרים ברמה הגבוהה ביותר. כל פרט נבדק ונבדק שוב על-מנת להבטיח לתושבים ולקונים את המגורים הטובים ביותר.

הקבוצה מתמקדת לא רק בבנייה, אלא גם ביצירת סביבה חיה ומרתקת לתושבים. היא נותנת דגש על שימור על איכות החיים עם יצירת מרכזי תרבות, ספורט, פנאי ובילוי כחלק מהקהילה המקומית.

אחריות סוציאלית וסביבתית

קבוצת בסט מבינה את החשיבות שבשמירה על סביבת החיים ובאחריות סוציאלית. החברה מתחייבת לפרויקטים ירוקים ברמה גבוהה של אחריות סוציאלית וסביבתית, כולל שמירה על איכות הסביבה והטבע המקומי.

הבחירה בבסט – בחירה בסטנדרט גבוה של מגורים

פרויקטים מגורים במרכז עם חתימת בסט הם ייחודיים, איכותיים וחדשניים. קבוצת בסט יזום ובנייה מהווה ערך מוסף בתחום הנדל"ן במרכז, והפרויקטים שלה מהווים את הבחירה הטובה ביותר למי שמחפש את המגורים המושלמים בלב העיר.

פרויקטים מגורים במרכז – קובעים את הקצב של לב העיר