אחד משלבי העבודה החשובים ביותר שעומדים בפני חברות בנייה וגורמים אחרים אשר מתכננים פרויקטים של נדל"ן מסחרי או פרטי, הוא שלב שיווק פרויקטים לקהל הרחב. שלב זה למעשה, נועד למכור את הפרויקט ואת הנכסים שנמצאים בו, במטרה שקהל היעד הרלוונטי ירצה לרכוש או לשכור נכס בפרויקט המדובר.

שיווק פרויקטים של נדל"ן הוא תחום התמחות ייחודי ורק מי שמתעסק ומתמחה בעולם הנדל"ן יכול לעשות זאת בצורה מוצלחת. לא מדובר בשיווק של מוצרים סטנדרטיים. שיווק נדל"ן דורש הבנה עמוקה בהיבטים שונים הקשורים הן לתחום, הן לאזור בו נמצא הפרויקט, הן לצרכים של הלקוח אליו מבקשים לפנות והן בפרויקט עצמו.

שיווק פרויקטים – איך זה נעשה בפועל?

ישנן דרכים שונות לשווק פרויקטים של נדל"ן. נציג בפניכם שתי דרכים עיקריות:
דרך אחת, היא שיווק לקהל הרחב בצורה רחבה. בין אם זה דרך עיתוני ואתרי נדל"ן, בין אם זה תוכניות שעוסקות בנדל"ן או בכלכלה באופן כללי, דרך שלטי חוצות ועוד. ברגע שלקוח מגיע לחברה, מנסים לשווק לו נכסים בפרויקט על פי הצרכים שלו.

דרך שנייה, לפנות אל משקיעים, חברות, קבוצות המחפשות נכסים, בין אם זה לשימוש ובין אם זה לצורך השקעה. למשל, אם מקימים פרויקט מגורים ביישוב מסוים, אזי שניתן לפנות למשקיעים או גורמים אחרים שירצו להשקיע בפרויקט ולרכוש נכס מסוים ממנו.

איך ניגשים לשווק פרויקט

כאמור, כשמשווקים פרויקט נדל"ן מסוים, הגורם שאמור לעשות זאת, צריך להכיר היטב את השוק, לדעת מה הם המחירים והמגמות. הוא צריך להשתמש בנתונים רלוונטיים, בשביל להשוות ולהוכיח שעדיף ללקוח לרכוש או להשכיר נכס בפרויקט אותו הוא משווק.

כמו כן, עליו להכיר היטב את הסביבה בשביל שיוכל להציג את היתרונות שלה, עליו להכיר היטב את הפרויקט ולדעת מה הוא מספק ללקוח, ואת הצרכים שלו בשביל שהוא יוכל למצוא דרכים כיצד הפרויקט יכול לשרת אותו.

אנחנו בחברת בנייה BST מתמחים בתחום של שיווק פרויקטים, במטרה לעזור ללקוחות הפונים אלינו ומחפשים נכסים מותאמים לצרכים שלהם. פנו אלינו וקבלו מידע אמין, מעודכן ורלוונטי עבורכם.

שיווק פרויקטים – איך עושים את זה נכון